שואגת בלולאת-אינסוף

כריכה קדמית סופית - שואגת בלולאת-אינסוף
הוצאת – פרדס | ערכתי עם – גל אלגר | ניקדה – חני צפריר | שנת 2016 | על הכריכה – צילום שלי

שׁוֹאֶגֶת בְּלוּלְאַת-אֵינְסוֹף / ענבל אשל כהנסקי 

وزئيري في انشوطه لا نهائيه. / عنبال ايشل كهانسكي. 

Inbal Eshel Cahansky / Roaring in an Infinite Loop

 

"שואגת בלולאת-אינסוף" הינו צלילה למעמקיה של הנפש הכלואה בגוף. כאן השירה בוטה וחשופה כשנוגעת לקיום נחישות מול משברים גופניים ונפשיים. התמודדות עם נכות גופנית הנובעת מתסמונת מוטורית-נירולוגית הנדחקת לצל עקב נכות נפשית הנובעת מדיכאונות חרדות והפרעות אישיות. על היות לאשה שחייה נחצו ונשברו לשניים, אלו משברים שחלחלו לחייה ולכתיבתה. בכתיבה רגישה מוצאת מקום ולגיטימציה למורכבות אישיותה ולביטוי מיניותה. בשירתה אינה מסתגרת ומוצאת קולה גם כפמיניסטית השוחרת שלום. זו שירה בהדהוד שאגות.

"..ספר מלא כאב ויצרים. כמה טוב שאפיק השירה פתוח לפנייך בנדיבות ומאפשר למשוררת שבך לנקז את הכל לתוכה. זוהי זכות גדולה שקיבלת את המתת הזה. זכות והצלה. ספר יפה וקשה.." כתבה המשוררת אגי משעול

                        **

מְאַבְּדוֹת אִזּוּן וְצוֹלְלוֹת בִּשְׁאָגוֹת נוֹרָאוֹת.

מְסַמְּנוֹת בְּפַסִּים אֲדֻמִּים אַחַת אֶת הַשְּׁנִיָּה.

מְאַתְּרוֹת נְקֻדַּת הִתְיַחֲסוּת וְשׁורוֹת בָּהּ –

הַלְּבִיאָה מַגְדִּירָה שֶׁטַח מִחְיָה.

 

"שואגת בלולאת-אינסוף" (פרדס, 2016) ניתנת לרכישה בעותק דיגיטלי או בדפוס –

לדף הרכישה באתר ההוצאה, פרדס

6 Comments

  1. ענבל אשל-כהנסקי היא קודם כל משוררת עוצמתית עם קול ייחודי. גם אם לא הייתי יודעת דבר על הביוגרפיה שלה, זאת החוויה שלי משיריה.
    הסיפור האישי שלה מעשיר את ההיכרות שלי עם המשוררת כאישה עוצמתית וכמנהיגה הראויה לשירתה, וזה לא דבר של מה בכך כיום ובכלל. אני רואה בשירה מנהיגות רוחנית, אבל לא כל מי שכותב שירים, אפילו טובים, הוא מנהיג רוחני. ענבל אשל-כהנסקי – בהחלט כן!

  2. שושי יקירתי. תודה לך מאד על המילים החמות כל כך!! היטבת לדייק בכותבך שאני מנהיגה רוחנית לשירה שלי.. קטונתי מלהנהיג הרבה יותר מזה. אני מרגישה שזכיתי להכיר משוררות כמוך המשמשות לי עמוד אש בחשכה.

    ענבל אשל כהנסקי
  3. פינגבק:אישה שהיא אריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *